![Abstract art](/sites/default/files/styles/wide_1x/public/2023-10/huncertprobe2_0.png.webp?itok=1_Eoi8QA)
![Abstract art](/sites/default/files/styles/wide_1x/public/2023-10/941ef4549dff596c10b7da158c35cdb3.png.webp?itok=YxmJfTpg)
![Abstract art](/sites/default/files/styles/wide_1x/public/2023-10/huncertprobe2_0.png.webp?itok=1_Eoi8QA)
![Abstract art](/sites/default/files/styles/wide_1x/public/2023-10/941ef4549dff596c10b7da158c35cdb3.png.webp?itok=YxmJfTpg)
Kommunikációs gyakorlat
A HunCERT 2014 óta legalább évente egyszer felméri a hazai internet szolgáltatók incidenskezelési képességeit. A kommunikációs gyakorlat elsődleges célja a HunCERT által használt információs lánc frissítése, ellenőrzése, illetve az egységes eljárásrend gyakorlása, a HunCERT ágazati CERT szerepének erősítése.